Head of Brand Management, NCC Group
Varemerket NCC støtter selskapets strategiske mål og skal styrke vårt image som en proaktiv byggekspert som realiserer komplekse prosjekter i samarbeid med kundene.
Et sterkt varemerke – et godt omdømme og et positivt image – er det som skiller oss fra konkurrentene. Det bidrar til at NCC blir førstevalget hos våre ulike interessenter og gir oss frihet til å gjennomføre vår strategi. NCCs varemerke er en viktig ressurs for oss, som vi pleier og behandler med respekt.
Vi har utviklet en varemerkeidé og en plattform som stikker ut kursen for en konsekvent varemerkekommunikasjon, gir veiledning om tonalitet og angir rammene for vår visuelle identitet. Derfor er det viktig for oss at alle aktiviteter der NCC er representert og synlig (bl.a. arrangementer, reklame, PR-aktiviteter osv.) forholder seg til vår styringsmodell og våre retningslinjer.
Hvis du har spørsmål vedrørende varemerket eller immaterielle rettigheter, ønsker å bruke NCC som referanse eller inngå et fremtidig varemerkesamarbeid? Da kan du kontakte oss på branding@ncc.se
For spørsmål og henvendelser som gjelder sponsing, send en e-post til sponsing@ncc.no