Coworkingaktøren Evolve til PP11 på Lysaker

Coworkingaktøren Evolve Business Space har signert leiekontrakt i NCCs kontorbygg PP11 i Philip Pedersens vei på Lysaker og åpner nå dørene for leietakere.

Thomas Dahle NCC PD og Marianne Wollan Evolve

Evolve tilbyr profesjonelt innredede og tilrettelagte arbeidsplasser på både kortere og lengre kontrakter. Filosofien er å stimulere til samarbeid og nettverksbygging på tvers av bransje, type virksomhet og kompetanse. I PP11 har Evolve har signert leiekontrakt på drøye 1.500 kvm i nybyggets øverste etasje.

- Med lokaler i PP11 utvider Evolve sitt tilbud på Lysaker. Vi ser på Lysakerområdet som en god beliggenhet for oss med særdeles god tilgjengelighet både når det gjelder kollektivtransport, sykkel og bil. I PP11 kan vi tilby våre kunder lyse, tidsriktige lokaler med gode fellesfasiliteter. Vi ser for oss å ha opptil 120 arbeidsplasser tilgjengelig her på sikt, sier Marianne Wollan i Evolve, og tilføyer at de satser enda mer offensivt nå som de har fått eiendomsselskapet R8 Property inn på eiersiden.

PP11 er utviklet og bygget av NCC og ble ferdigstilt tidligere i år. Kontorbygget har god profilering ut mot E18 og har Nemko som hovedleietaker i de øvrige etasjene. Bygget sertifiseres til BREEAM NOR Excellent og eies av Arctic Securities.

- Vi opplever at fleksibilitet er stadig viktigere for våre kunder. En coworkingaktør som Evolve i bygget er et godt svar på nettopp dette behovet. Kontormarkedet på Lysaker består av mange selskaper med mye prosjektbasert virksomhet og vi er sikre på at Evolve vil være en attraktiv tilbyder for både store og små aktører i Lysakerområdet, sier Thomas Dahle, administrerende direktør i NCC Property Development AS.

Bildetekst: Coworkingaktøren Evolve etablerer seg i PP11, Philip Pedersens vei 11, på Lysaker.
F.v. Thomas Dahle, administrerende direktør i NCC Property Development AS og Marianne Wollan i Evolve. Bygget eies av Artic Securites. FOTO: Trine G. Stenberg/NCC.

For
ytterligere informasjon, kontakt:

Thomas Dahle, administrerende direktør, NCC Property Development AS
t: +47 982 39 924, e: thomas.dahle@ncc.no

Tor Heimdahl, mediekontakt NCC i Norge,
t: +4795 13 06 93, e: tor.heimdahl@ncc.no

Om NCC. Vår visjon er å fornye bransjen og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er et av Nordens ledende selskaper innenfor bygg, infrastruktur og eiendomsutvikling, med en omsetning på over 57 Mrd SEK i 2018. NCC er notert på Nasdaq Stockholm.