Håvard Johansen ny leder for Hercules Fundamentering i Norge

Overtar som leder for Hercules Fundamentering i Norge 1. januar .

Håvard Johansen har jobbet som områdesjef i Hercules Fundamentering i to år og tar fra nyttår over som leder for den norske Hercules-virksomheten, når nåværende leder Mats Olsson flytter tilbake til Sverige.

- Jeg er glad for at Håvard kan gå inn som leder for Hercules sin norske virksomhet. Han har alle kvalifikasjonene vi har sett etter til denne rollen, og jeg er sikker på at han kommer til å gjøre en utmerket jobb med å drive og utvikle Hercules videre, sier Mats Norberg, divisjonssjef for Hercules.

-Dette ser jeg på som en meget spennende rolle og jeg er både glad og ydmyk i forhold til å få denne utfordringen. Jeg har allerede vært med på en rekke vellykkede forbedringer innen Hercules i Norge de siste årene, og jeg ser mange muligheter fremover. Vi opererer i et knalltøft marked og hver og en må yte sitt aller beste fremover. Kundenes krav skjerpes, og med NCCs nye strategi står vi ekstra godt rustet til å kjempe videre. Målet er krystallklart; Vi skal levere lønnsom drift gjennom fornøyde kunder som kommer tilbake igjen og igjen. Og alt dette skal vi får til gjennom skadefri og smart drift, sier påtroppende Hercules-leder Håvard Johansen.

- Mats Olsson har gjort en veldig god jobb som leder i Norge og han blir satt pris på i organisasjonen. Nå ser vi frem til å kunne utnytte ekspertisen hans i andre deler av Hercules, sier Mats Norberg.

Bilde: Påtroppende leder for Hercules Fundamentering, Håvard Johnsen
FOTO: Elin Iversen.

Se også: www.herculesfundamentering.no

Håvard Johansen, påtroppende leder for Hercules Fundamentering, t. 913 62 963

Tor Heimdahl, media manager. t. 95 13 06 93   e. tor.heimdahl@ncc.no

Vår visjon er å fornye bransjen og tilby de beste bærekraftige løsningene. NCC er et av Nordens ledende selskaper innenfor bygg, infrastruktur og eiendomsutvikling, med en omsetning på 54 Mrd NOK i 2019 og nærmere 15 500 ansatte. NCC er notert på Nasdaq Stockholm.